JEŻYKI 

See the source image

._____________________________________________

RYTMIKA

środa 13.00 – 13.30
piątek 10.00 – 10.30

Angielski

Poniedziałek 11.00 – 11.30
Wtorek 11.00 – 11.30
czwartek 10.30 – 11.00
Piątek 12.00 – 12.30

___________________________________________________________________________________

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC PAŹDZIERNIK

GRUPA IV „JEŻYKI”

Tydzień I. Zwierzęta jesienią
– propagowanie wiedzy przyrodniczej
– zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa w kontakcie ze zwierzętami leśnymi
– kształtowanie postawy szacunku wobec świata zwierząt
– zapoznanie z obrazem graficznym litery „a, A”
– kształtowanie umiejętności określania kierunków względem siebie

Tydzień II. Pogoda w kratkę
– zapoznanie ze sposobami radzenia sobie z nudą
– doskonalenie umiejętnośći samodzielnego rozwiązywania trudnych sytuacji
– kształtowanie słuchu fonemowego
– zapoznanie z małą i wielką literą „m, M”
– doskonalenie umiejętności współpacy
– kształtowanie umiejętności przeprowadzania obserwacji przyrodniczych
– zapoznanie z różnymi rodzajami zjawisk atmosferycznych
– doskonalenie pamięci i koncentracji

Tydzień II. Zdrowie na talerzu
– kształtowanie umiejętności wyrażania emocji
– zapoznanie z uczuciem smutku
– zachęcane do poszukiwania sposobów na radzenie sobe z trudnymi emocjami
– kształtowanie umiejętności głoskowania
– zapoznanie z małą i wielką drukowaną literą „t, T”
– kształtowanie umiejętności przeliczania
– doskonalenie umiejętności stosowania zwrotów grzecznościowych
– doskonalenie umiejętności współpracy
– doskonalenie umiejętności plastyczno – technicznych

Tydzień IV. Bajkostwory i potwory
– oswajanie się z uczuciem strachu
– doskonalenie umiejętności przestrzegania zasad bezpieczeństwa
– kształtowanie umiejętności wypowiadania się pełnym zdaniem
– doskonalenie umiejętności współdziałania w zabawie
– zapoznanie z małą i wielką literą „e, E”
– doskonalenie umiejętności czekania na swoją kolej
– kształtowanie umiejętności odróżniania fikcji od rzeczywistości
– rozwijanie umiejętności podążania za prowadzącym
– rozwijanie kreatywności ruchowej
– ćwiczenie orientacji w przestrzeni

Tydzień V. Album rodzinny
– rozwijanie umiejętności rozpoznawania uczuć innych osób
– doskonalenie zdolności wyrażania emocji i rozmawiania o nich
– kształtowanie umiejętności dokonywania prostych obliczeń
– kształtowanie określania stopnia pokrewieństw między poszczególnymi członkami rodziny
– kształtowanie świadomości bycia częścią rodziny
– doskonalenie spostrzegawczości

Czynny udział w zabawach ruchowych i zajęciach gimnastycznych oraz w zajęciach rytmiczno –
umuzykalniających.

 

 

 

 

 

 

Skip to content